Uitnodiging Algemene Ledenvergadering (ALV) 2018

Beste ATC-Collega's

Op 26 mei a.s. wordt de jaarlijkse algemene ledenvergadering van de ATC gehouden.
De vergadering is georganiseerd door de afdeling Amsterdam-Kennemerland en vindt plaats in het Healey-Museum in Vreeland.
Interesse om hier bij te zijn lees dan bijgevoegd PDF document en neem contact op met onze secretaris Dhr Smulders.

60 JAAR DAF 600 (Tip van Aart Verschoor)

Geachte ATCer,
N.a.v. een bezoek aan het Daf museum afgelopen zondag, waar de speciale expositie 60 jaar Daf 600 werd geopend, bedacht ik me dat dit feit onze leden gemeld zou kunnen worden. Ieder kan dan op eigen gelegenheid naar Eindhoven gaan.
Een prachtige, bijzondere, expositie die het bezoeken meer dan waard is. Het is al veel in het nieuws geweest. Navraag of er een speciale folder is uitgebracht voor dit evenement leverde wél een link naar een site op maar geen folder o.i.d. De expositie duurt tot 8 april 2018.

De toekomst van ATC?

Bijgevoegd vindt U een brandbrief gericht aan alle leden van de ATC afdeling West-Brabant,
Wij van het bestuur maken ons zorgen over de toekomst van onze vereniging, we zien het aantal leden teruglopen vooral oudere stoppen om soms begrijpelijke redenen, maar aan de andere kant zien we geen of weinig toenamen van jongeren. Terwijl er juist zoveel aan het veranderen is, waardoor er juist informatie gevraagd wordt. We zijn al jaren bezig om hier iets aan te veranderen maar helaas geen succes.

Bezoeken gebracht aan de onderstaande internationale bedrijven

Het bestuur is steeds op zoek naar goede ideeën voor lezingen en excursies, zij zijn dan ook zeer blij met elke suggestie van de leden, op elk idee wordt dan ook gestudeerd of het haalbaar is maar ook betaalbaar. Samen met de maandelijkse lezingen hopen we als bestuur dat eenieder voldoende technische bagage meekrijgt om in deze snel veranderende maatschappij altijd up to date te blijven.
Zie bijgevoegd document wat we de laatste jaren hebben ondernomen.