ATC. Livestream door Green team Twente op 24 november 2020 over Waterstof

Waterstof is de afgelopen tijd steeds vaker onderwerp van gesprek en wordt langzamerhand een steeds groter onderdeel van de maatschappij. Niet geheel verassend, want er zijn momenteel veel ontwikkelingen gaande op dit gebied, ook in Nederland.

Green Team Twente is een studententeam van de Universiteit Twente in Enschede, dat zich al bijna tien jaar bezighoudt met de ontwikkeling van de efficiƫntste waterstofauto ter wereld.

Winnaar ATVDT in het zonnetje gezet

Tijdens de drukbezochte netwerk en informatieavond te Beek was de winnaar van de competitie AutoTechnicusVanDeToekomst 2018 Vince Vervoort aanwezig. Het onderwerp Carlock systems en Jifeline samen waren voor hem met zijn vader een reden om de uitnodiging van afdeling Limburg te aanvaarden. Naast een prima presentatie met veel interactie van de 70 aanwezigen had voorzitter Hub Veders ook een moment gezocht om hem namens afdeling Limburg te feliciteren en te voorzien van "Eine greutsje pin" (vertaald: een trotse badge/pin) als herinnering.
Dat sloeg goed aan.