2019-04-27 Reisverslag Zuid-Engeland

Reisverslag ATC-reis Engeland

Inleiding
Deze reis werd een onvergetelijke reis maar dan op een manier die we niet hadden kunnen voorzien. Op onze laatste dag moesten we definitief afscheid nemen van een van onze gewaardeerde ATC-leden, Henk Kappetein. Henk zal door velen van ons gemist worden als een goede vriend of kennis en als zeer gewaardeerd en onderscheiden oud ATC-lid. Speciale dank aan Arie Monster die achterbleef bij Corrie Kappetein in Canterbury om haar bij te staan en later met haar terug te reizen.

2018-05-11 Formule-1 lezing

11 Mei 2018 waren we in grote getale, en in goed gezelschap van vele introducees, te gast in het theater Het Plein Ridderkerk voor de lezing over de Formule1 verzorgd door Robby Camps. Dankzij de meesterlijke uitleg van Robby kijken en luisteren we in het vervolg heel anders naar deze machtig mooie sport. Ook voor een uitleg van autosport-techniek moet je dus bij ATC-Rotterdam zijn!

Met dank aan John van der Lans voor bovenstaande intro en zijn mooie verslag.

Ledenwerving

Helpt u mee nieuwe leden te werven?

Wij willen u vragen uit te kijken naar nieuwe leden voor onze vereniging.
Bij veel autobedrijven is het vakblad Auto & Motor Techniek (AMT) vaak wel bekend, maar zij weten niet altijd wat ATC betekent. En dat zij een aantal voordelen hebben als ATC lid ten opzichten van AMT abonnees.