ATC/AMT livestream lezing op 30 juni 2020 om 19.30 uur FORMULE 1 TECHNIEK

Zolang we - door de Corona maatregelen - geen lijfelijke lezingen mogen organiseren, probeert het landelijke bestuur samen met AMT
1 x per maand een livestream aan te bieden aan alle ATC leden:
ATC/AMT livestream lezing op 30 juni 2020 om 19.30 uur Formule 1: creatief manipuleren

Het Formule 1-seizoen staat nu écht op het punt van beginnen. Een goed moment om uitgebreid in te gaan op één van de technische
aspecten, creatief omgaan met brandstoflimieten in de Formule 1, door techneut en F1-liefhebber Robby Camps.
Robby is lid van de ATC afdeling Vlaanderen en is bekend binnen en buiten de ATC gelederen, o.a. door zijn inspirerende lezingen over de
Formule 1.
In de Formule 1 is er regelgeving met betrekking tot het totaalverbruik over een raceafstand, ook zijn er regels voor het maximale actuele verbruik.
In deze online lezing gaat F1-liefhebber Robby Camps dieper in op het technische aspect van die brandstofregels, de opbouw en werking van de voornaamste sensoren en hoe men deze creatief probeert te manipuleren. Hoe heeft men de laatste jaren het verbruik omlaag gebracht? Welke trucjes heeft men gebruikt om te voldoen aan de brandstoflimieten? Waarom was Ferrari afgelopen jaar zo snel?
Al deze vragen komen aan bod. Heb je zelf een vraag? Dan doet Robby zijn best om deze zo goed mogelijk te beantwoorden!

Ook geinteresseerd?
Ga dan vanaf 18/06/2020 naar www.amt.nl/lezing,
waar je je kunt opgeven voor deze livestream. Je krijgt dan ruim voor de lezing een inloglink waarmee je kunt deelnemen!
Dus… schrijf je in, en zorg dat je op 30 juni om 19.30 klaar zit achter je laptop, PC of tablet!

BijlageGrootte
PDF icon 200630-uitnodiging-livestream.pdf1.3 MB