Ledenservice

Beste ATC-leden,

Hieronder tref je de statuten en het huishoudelijk reglement van de Vereniging van Automobieltechnici ATC aan:

.

------------------------------------------------------------

tbv de (NIVRE) ATC leden:

.

------------------------------------------------------------

Wellicht heb je al een kijkje genomen op de website van de ATC: www.atcnl.nl   Als ATC-lid heb je namelijk een streepje voor.

Na registratie met je mailadres en lidcode krijg je toegang tot een exclusief gedeelte, dat alleen voor ATC-leden toegankelijk is.
Je vindt er alle in AMT gepubliceerde artikelen van 3 tot 9 maanden ‘oud'. Zeer actuele informatie dus, die deels nog niet vrijgegeven wordt op www.amt.nl.
Tevens tref je alle APK-artikelen aan uit Auto & Motor TECHNIEK, exclusief voor ATC-leden.

De informatie die je in het ledendomein van de ATC-website aantreft, wordt de komende tijd verder uitgebreid. Zo heb je als ATC-lid een informatieve voorsprong op je vakcollega's.

Om toegang te krijgen tot het exclusieve ledendomein op www.atcnl.nl is het belangrijk dat je de aanmeldinstructies (zie onder) opvolgt.

Afmelden als lid:

Afmelden kan uitsluitend bij het secretariaat van de eigen afdeling en kan slechts geschieden tegen het einde van het verenigingsjaar, met inachtname van een opzegtermijn van tenminste 1 maand. Opzeggen kan uitsluitend schriftelijk plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

Wim Donkervoort
Voorzitter Vereniging van Automobieltechnici ATC

Aanmeldprocedure ledendomein www.atcnl.nl:

Ga naar www.atcnl.nl  en klik op inloggen.  Maak een nieuw account aan, klik hiervoor op ‘Nieuw account aanmaken'. Geef nu een zelf te kiezen Gebruikersnaam, een bestaand e-mailadres en een zelf te kiezen wachtwoord op. Voer vervolgens de lidcode in en klik op ‘Nieuw account aanmaken'. Je wordt nu direct ingelogd, aan de rechterkant verschijnt het afgeschermde menu, dat alleen voor ingelogde ATC-leden zichtbaar is.

Let op: voordat je de ATC-site afsluit dien je eerst uit te loggen (afmelden).
Je ontvangt een e-mail retour ter bevestiging van de aanmelding, compleet met Gebruikersnaam en wachtwoord.

Volgend bezoek:
Na de aanmelding, ga je bij een volgend bezoek aan www.atcnl.nl als volgt te werk:  Klik op inloggen en voer de Gebruikersnaam en wachtwoord in.
Vervolgens word je ingelogd en aan de rechterkant verschijnt het afgeschermde menu.

Wachtwoord vergeten?
Bent je je wachtwoord vergeten? Klik dan op inloggen en vervolgens op ‘Nieuw wachtwoord aanvragen' en daarna op ‘Nieuw wachtwoord versturen via e-mail'. Je ontvangt een e-mail met instructies.