ATC reis naar Zweden 13-17 juni

INSCHRIJVING GESLOTEN PER 1-2-2017

Heb je ingeschreven ? Check je mailbox zsm.

Na 3 succesvolle reizen voor alle leden uit Nederland en België is nu gekozen voor een compleet andere uitdaging. Dat is Zweden geworden.
Deelnemers van de reizen naar Italië, Engeland en Duitsland weten dat in die ATC reizen mooie gecombineerde techniek uit de lokale mobiliteit gemixd wordt met culturele zaken. Het programma moet dus voor hem maar ook voor haar aantrekkelijk zijn.
De technische keuzes zijn gericht om niet alleen bij musea, maar ook in de fabrieken of op de werkvloer te kunnen komen.
Tijdens de afgelopen reizen zijn nieuwe vriendschappen ontstaan, want uit andere windstreken blijkt de interesse voor een goede trip hetzelfde te zijn als voor jezelf.
De reis naar Zweden is gekozen in het mooiste jaargetijde met heel veel daglicht en prachtige natuur. We vliegen heen vanuit Nederland naar Göteborg en reizen verder met een eigen bus door Zweden naar de Baltische kust en eindigen in Stockholm. Vanuit Stockholm vliegen we terug. Er is een keuze om na 1 dag Stockholm terug te vliegen (4 daagse) of om 2 dagen in Stockholm te blijven inclusief een bezoek aan het Vasa museum (5 daagse).
Voor deelnemende ATC leden heeft het dagelijks bestuur € 50 ingezet, waardoor de reis vanaf € 699.00 kan worden geboekt. In het inschrijfformulier staat uiteraard € 749.00, dat is zonder die € 50.00 korting die wel op de faktuur wordt toegepast.
Vanwege de vlieg-ticket-prijzen is het belangrijk dat we vóór 27 januari 2017 weten wie er interesse heeft. Voor de calculatie is uitgegaan van een minimale deelname van 40 personen.
Wil je samen met een vaste partner ? geef dat dan aan. Wil je alleen inschrijven, maar wel samen op een kamer met een ander ATC lid, geef dat dan ook aan. Het spaart je in ieder geval geld uit. Als je zelf niemand weet zullen wij dat gaan oplossen !
De architectuur van de reis is in elkaar gezet door 2 echte Zweden kenners. Ondergetekende Limburger die ook reisleider zal zijn en Dirk Rijper uit Noord Holland. Pelikaan Groepsreizen is de aannemer-uitvoerder-administrateur via Louise van Kaam. Zij staat op de documenten vermeld.
Wij raden u aan om zeker de "Brief Zwedenreïs" en de andere documenten uit de bijlage te openen en te lezen.
De aanmelding willen we graag vóór 1 februari 2017 binnen hebben, bij voorkeur via de mail aan: louise.vankaam@pelikaanreizen.nl met een copie aan pr@atcnl.nl

Hub Veders